Saturday, February 7, 2009

PEMERHATIAN 4

jangan kau tanya lokasi patik,
jangan dow,
mungkin terpikir akalmu,
tapi jangan sesekali terlintas untuk pergi
dengan ktm,
tidak sekali!
lokasi berpanas petang berpanas mlm,
itu label ku untuk kau,
tidak terdetik untuk ku berjalan kaki merata-rata
di kawasan ini,
berbekalkan alatan keramat,
aku menangkap saat hati aku mahu la~
yes!kau biasa!aku mungkin belum buat onar disini
tapi akan,
aku ade esok lusa
sape tahu!
bukan niat hadir ke tempatmu untuk membeli basikal,
tapi untuk merasa angin disini,pastinya bukan sejengkal
aku tidak merosak seni puisi,tapi bermonolog untuk hati,
kau tanyalah apa2!yes!aku lelaki!
lokasi anda?
aku di perlis!
aku dah jumpa cinta sekilas pandangan aku tadi,aku siap bermimpi pasal kau tadi!
thanx ah kuda yang nama beauty !
aku mahu jadi pemburu berkuda!haaaaa~
x nak ah,aku rasa aku mahu considerkan surat tawaran sbg pemburu berkuda kali ni!


baca entri ini dengan alunan musik bebas!

No comments: