Sunday, February 1, 2009

kenapa 15

1,2,3 go!
yang ni jujur dow!
pls pls percaya!

15 sebab kenapa memburu beliau?
1)cara pertemuan yg macam drama! ya boleh diklasifikasikan 5 bintang
2)muka anda yang serius pon boleh sejukkan hati patik yg berbentuk petak,apetah lagi mak si popy!ibu?haha
3)aksi anda!
4)apabila anda ke markas,markas tiba2 ada cahaya tambahan yg memang boleh diekspres dengan satu jeritan waaaaaaaaaaah!
5)niat tetiba memberhenti merokok bermain2 di fikiran!walaupun pon x serius!mungkin satu hari nanti dow!
6)kawan anda yang kool dow!
7)saya berusaha untuk tatap wajah anda!
8)tiada aktiviti memburu selepas itu!
9)sebenarnya macam nak tido skang,tapi untuk 15 sebab ini macam perlu diselesaikan dulu je rase....kene ah selesaikan!
10)bersama anda,aktiviti mulut saya lebih fokus untuk ketawa!
11)nama anda boleh ditaip secara profesional dengan tutupan mata atau aksi yang tidak logik bagi manusia normal.
12)rasa macam ade lebih 11666 sebab je nak taip!haha
13)kalau anda penyangkut baju,saya mahu jadi tempat sidai itu!
16)lepas pegi camp,sy dah tahu definisi rindu dengan jelas!
17)tiada sentap2 la~
18)wah2,saya dah terlebih bagi sebab

tu je ah!

yang benar,
asmadi othman

4 comments:

Muhd Fikri said...

sweet nampak?
hahahah!
asal tak 44?
klaw 44 di kire makbol!
kekekek!

bungaohhbunga said...

wahwahwah.
bukan maen lagih!
hebathebat.
tapi tau lah mantong.
no pon tak reti susun!
ahahahha.

maditheman said...

popai:haaaa~baru kau tahu aku sesweet yg kau x jangka!
bunge:ate teman udah nak tido ni yong~

Arziff said...

asal 15? asal tak 30 ke 36 ke 77 ke haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?? wahahah