Thursday, October 30, 2008

kamu sedar hidup ini berubah?

entri kali ini masih mengekalkan kuota utk blog ini iaitu gambar owner mesti la ade dow!secara tidak langsung ak sedar yang rupanye ak sedang membesar :

bukan sekadar fizikal tetapi gaya hidup sume brubah!yang hanya aku perlu kekalkan sikap aku yg baik hati lemah lembut dan ciri positif2 secara spesifik boleh dirujuk dalam buku teks pendidikan sivik tingkatan 3!ya aku maseh ingat seorg makhluk bukan bumiputera sedang sibuk menghafal ciri2 yang baek dan definisi nya skali!

secara sedar x sedar rupe2nye ade perubahan gaya bentuk muke telah diambil oleh webby ku secara tidak sengaja!x salahkan?

hmmm

sebenarnya korang pun ade perubahan ,cume orang laen je prasaan atau memang anda prasan tetapi malas untuk berbual pasal itu!lagipun bende tu tidak dikira sebagai subjek dlm pendidikan hari ini!!

so inilah susuk rupa aku sejak ak dari awal masuk cni smpai ah skang!baru dua tahun pon nak kecuh!damn ah madi nie!ak tau itu mungkin terpacul dari mulut anda!tapi ak nak kongsikan gak wajah2 emas ku disini sebagai memori!nanti aku dah tua!ia akan menjadi salah satu chapter indah dlm hidup!yaaa!jom berkongsi bersama!



walhal esok pagi ade 2 test dow)



hmmmm








tu la hidup!

nikmati hidup!hargai rakan!tanpa mereka ,kamu siapa?kamu mungkin anak yg baek dlm famili,tp utk sekeliling kamu?jadi la terbaek gak!

akhirkata,sayangi kawan anda walupun tiada pertalian darah,ya hidup ini brubah

semakin hari kamu lalui,semakin bertambah kawan kamu!harap percaya

4 comments:

aBiR aBhAr said...

sedar2..
setuju2..
ya2...

maditheman said...

haha!btul kan?

Kite Kan Kawan said...

mane madi demand yang dulu... rmbut pacak spec oldskewl... itu tmpk lebih mude.. tp skrg tmpk lebih shumel~ hahaha..~

Zuriani Y. said...

rambut panjang habis