Thursday, October 23, 2008

entri kali ini dow!

aah!cm dah lame je rase x menulis!hmmmm minggu ini sgt bz!
tiada berbeza sgt dari kehidupan skolah dahulu cuma era ini aku tidak lagi memakai baju skolah dan jarang menghadirkan kelas,ya!tadi baru sahaja dihalau keluar dari lecture kerana tidur!aah!lecturer tu garang dari tepi!

get out from the class!eaah!


HMMM~


R U SERIOUS SIR?


YEAH!BLALALALA~~~


ESOK ade test dye lak tuh!

pastu smlm dikejutkan dgn berita2 cm leh wat ak terharu!malu utk bercerita!

better simpan di dada!indah!hehe....



utk mawar khayalan!amik masa atau take ur time!im ready for yours!hehe




rasa x lengkap kalu cm xde gamba dlm blog ini so ak letakkan satu gamba plg baru

utk menyedapkan diri aku!ak suke labelkan diri aku sebagai watak kegemaran anda sume dalam gamba!

harap x salah!aah!sronok bergamba sebab mcm setiap detik itu dpt ditangkap oleh alat ajaib yg bernama kamera madi!hmmmm

tata!nanti ak akan poskan lelaki dan wanita seterusnya..... duit x masuk ag dow,mungkin esok ak perlu memakan serbuk dinding lagi!




1 comment:

aBiR aBhAr said...

sedap ke serbuk dinding weh?
mesti kow da hbs puasa 6 kan?