Wednesday, January 14, 2009

ini bukan entri biasa 1


Qunut Nazilah

Ya Allah, sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh-musuh kamiDan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan-kejahatan merekaYa Allah, leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan mereka Goncangkan pendirian mereka Dan hantarkanlah anjing-anjing Mu ke atas merekaWahai Tuhan Yang Gagah Perkasa Wahai Tuhan Yang Maha Penghukun Wahai Tuhan yang bersifat murkaYa Allah, Ya Allah, Ya AllahWahai Tuhan yang menurunkan Kitab, Wahai Tuhan yang mengarakkan awan Wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera al-Ahzab Kalahkan mereka dan menangkan kami ke atas mereka.

Mari bacakan Qunut Nazilah utk saudara-saudara kita di Gaza, Palestin yang dizalimi oleh Israel/Zionist laknatuLlah.
-at least aku baca,dan aku sentiasa berharap kau saudara seislamku dalam keadaan yang baik!kalaulah aku hebat!aku akan bantu semua orang!ya!aku benci dengan bangsa kau!tapi kau dasar jewish mmg stereotaip!
-kalau kau terbuka hati untuk membaca entri ini pon dah cukup!at least kau berdoa!
-hmmmm...bertuah kan rasa kalau kau di negara ini?

1 comment:

Ida said...

yup.kita sangat bertuah.cintailah negara kita.peace no war!