Monday, January 12, 2009

definisi sweet!

indah betul melaka!
betul ~
percaya lah!
betul la~

melaka memang sweet ah!
sweet dow!
jgn la tanye ape itu sweet~
ye la ye la~
asmadi othman bagi contoh okay?
tonton la filem bertajuk 'MALACCA-follow the flow'
duration:2-3hari
SINOPSIS;
pada hari yang dikenali sebagai sebagai HARI ITU INDAH!2 orang superhero tempatan telah ke melaka untuk misi la~(senyum )

untuk 24 jam dalam sehari itu ,mereka luangkan !memang penuh dramatis dengan selingan yang aksi2 yang boleh diklasifikasi umum di eropah!






bintang anda dalam filem ini

masa itu berlalu,pulang itu dengan perasaan yang penuh gembira selepas menatap wajah2 yang digemari!walaupun singkat,tapi itu bermakna~ bukan sebab kau bermain guli disana tapi meluangkan masa yang mungkin menjamin masa depan yang menarik!

lalu masa tetap bersifat degil,bergerak dan bergerak!watak utama pun pergi untuk mengejar hari2 yang semakin tambah usianya!setiap hari itu penuh dengan dialog yang puitis!


penat!
tido!
berbual!
makan!
makan!
tido!
haaaaih entah la ~

hanya tido je dapat mempercepatkan waktu berjaga kita secara manual!hmmmm
kau pernah bermimpi?
sume pernah!
tapi ini mimpi indah!
pernah terjadi? s
haaaaaaa~
mereka hadir bukan dalam mimpi tetapi realiti dow!
ini serius!
dah penat untuk bercerita!
lihat sahaja gamba dari sedutan filem ini!
thanx !
itu sweet!


kepuasan hidup bukan ?kalu asik sentiasa indah!so mestilah ade halangan~
jap2 nak jerit!haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!dah!
time kaseh!
saya mahu sekuel filem ygg paling indah!
pls....pls.,..pls
hehe
kau dapat rasakan?

4 comments:

a m b e r h u n n said...

sweet!

tazz said...

comel beruk tu pakai pampers! mcm madi :D

maditheman said...

haaaaa~ye la2 same!
kalau lah sweet itu berlaku sekali lagi~mungkin sy boleh terbang!haha

tun boja bistara said...

madi!
ini cherita sudah bersambung semula..
hehe..tp lokasinya ditronoh pula..
& si pengunjung adalah dr pihak yg kita kunjungi dulu!!
seronok bkn?
yarrrrr..
itulah definisi sweet!!