Thursday, March 12, 2009

pemerhatian 5

selepas,
hilang nya hati ini..
aku rela pergi..
kau yang terakhir
aku mahu kasihi...
aku tidur,aku pejamkan mata.
imaginasi aku tentang kau terus menusuk piksel-piksel fikiran ku..
kalau ini terlalu awal..
batu pun akan berubah,
manusia lagi lah..
semuanya masa..
sekali-sekala mahu ku beli masa..
tapi aku sedar..
masa sangat mahal..
aku harap masa memihak terhadap aku..
aku mahu berlari
lari pun memikirkan kau..
mesti angin pun mahu ambil tahu ..
angin kau hanya penyeri untuk aku
tapi timekaseh untuk itu.
kalau satu hari nanti kau akan pergi..
harap jangan.
serius..
hati aku tersangkut didadamu..
tiada istilah yang boleh menilai
hati aku.
itukah suara lelaki yang memburu cinta
subjektif kan..
satu lagi..
aku cuma bagi rasa tentang itu..
macam biasa wanita penilainya...
jangan tanya lagi pasal ini.
sebab ini boleh buat aku sasau !
kau rasa sendiri!

No comments: